I MISS U SMS

Miss you a lot on eid


Lonesome without u,
Each n every moments.
When i am alone
I close my eyes n think of u
N thoughts of ur love warms
Me inside n makes me smile.
miss you a lot. eid mubarak.

Har aahat ehsas hamara Dilaegi


Har aahat ehsas hamara Dilaegi,
har hawa qissa hamara sunaegi,
Hum itni yaade bhar denge aap k Dil me,
na chahte hue bhi aap ko yaad hamari aaegi.
I miss u, do u?
posted in

Har pal hum apko yad kia kertay hain


Chupke chupke faryad kia kertay hain,
Har pal hum apko yad kia kertay hain,
Yeh hum nahin kehtay ghar wale kehtay hain,
k nend main bhi hum aapka naam lia kertay hain

How much I miss you


If u wanna know how much i miss u,
Try to catch rain drops,
The ones u catch is how much u miss me,
And the other u miss is how much i miss.


Miss me or Hate me


Miss me
or
Hate me
both r in my favor,
If u miss me
I'll always b in ur heart,
If u hate me
I'll always b in ur mind

0 comments:

Post a Comment